Skulle städa men hamnade här istället

Skulle ha behövt städa men det var så tråkigt och så hamnade jag här istället. Ska ha pysselkväll här hemma hos oss på tisdag så jag måste ha städat tills dess och imorgon så ska vi till stan på cruising, söndag är det mors dag och måndags ska jag på ett möte så jag har inte så mycket tid. Har även bjudit hem mammagruppen på mat till på torsdag. Får se hur många som dyker upp då.

Har letat en jacka åt Milton som han kan ha på dagis. Jag vill inte att han ska ha huva på sina jackor men det är så svårt att hitta en utan.

Hittade den här fina på dunderbutiken men så tycker jag att den var för dyr. 399 kr för något som han ska leka i... nä tack

Abeko, Softshelljacka Resö



Elodie Details, Nappar
Napp från Elodie. 75 kr,

Påslakanset, Beach - Spjälsäng
Påslakan till spjälsäng/vagn 349 kr

Allt från dunderbutiken.


Tradera

Måste visa vad jag sett på tradera. Har skrivit ut en massa kort på barnen och nu behöver jag ramar. De ramar som jag hade köpt på loppis räckte inte långt men fina blev de iaf.



Helt underbar ram som jag skulle vilja ha.










Finns så många fina ramar som jag skulle vilja ha. Måste rensa lite hemma bara så att jag får plats med alla kort. De här gamla ramarna har oftast inte någon upphängning bak så man kan bara ha dem stående, tyvärr.



Hittade denna lampa också som jag blev superförälskad i. =)



Ännu en fin lampa från tradera. Synd att det inte är bara jag som tycker om dem. De blir så dyra i slutändan.



Fin indisk skulptur från tradera.

Nä nu måste jag ta mig i kragen och städa. Det här går inte. Milton och Fredrik for in på byn och jag tänkte att jag skulle hinna en massa då medans de är borta men jag blev så lat. Har ont i halsen också,.. synd om mig är det...

Ha de gött och håll er friska
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0