Fortfarande sjuk

Sitter hemma och hostar och snörvlar men mår lite bättre idag trots att jag hostar tills jag kräks.. =( 

Barnen drev mig till vansinne imorse men nu är de så snälla så.. Milton gick och lade sig och sov en stund på soffan och nu då han vaknade igen så somnade Elliot så det är så lugnt så.. Milton sov så djupt att han vaknade inte ens då Elliot hoppade på honom. 

Vi (jag och Elliot) har organiserat städskåpet idag och städat lådor, jag städade medan E satt inne i städskåpet och skrattade.

Har även ringt till pappa och frågat om hantaxar, han hade ingen koll alls.. 

Ringde och pratade med taxklubben igår och de sade att de har tagit bort alla provtagningar innan parning så det var bara att hitta en taxkille till Dixie då. Undrar hur man startar en kennel???? Om det skulle passa mig...hmmmm...

Ja visst ja har kanske inte skrivit att vi funderat på att para Dixie så till sommaren kanske vi har en hög med taxvalpar här hemma som kan springa runt och nafsa efter barnen och kissa överallt. =)   



Lånad bild av Eds brukshundklubb


Snörvel snörvel.. nu ska jag ta och plugga lite också, ringa en massa samtal.
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0