Inget nytt på länge

Känns verkligen som om mitt liv står still just nu, det är samma samma varje dag, kliva upp lämna på dagis åka till åsele. Är jäkligt drygt att köra till Åsele men kursdeltagarna där gör helt klart värt det.. Vi har skitkul på dagarna =)

Förkylningen håller sakta men säkert på att släppa och jag har gått till sjukgymnast för min axel och nacke och har fått lite träningsprogram för den så att jag ska bli bättre. Idag värker det som bara den och jag vill bara gå och lägga mig men kan inte göra det än.

Tack och lov att Fredrik är hemma och hjälper till, hade aldrig klarat av barnen själv... Älskar dig!!!



Här är nya affischerna för midsommar också. Riktigt bra jobb av Peter Salomonsson =)



Även en snygg vägskylt ska väl Junsele ha..

Sova ner barnen nu sen ska jag krypa ner i sköna sängen och sova ända tills klockan 5 imorgonbitti då jag måste kliva upp..

Imorrn blir de till å köra 245:a =)
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0