lugn dag

Igår söndag så var jag rätt så dålig men mamma och mormor kom hit ändå och tog hand om barnen så att jag och Fredrik kunde gå ut i skogen. Ja alltså Fredrik skulle bara lära mig såga med motorsåg till er som tänkte på annat..

Jag blev skitnervös så Fredrik fick kapa ner 2 träd först så jag fick se hur det går till fast jag vet precis hur man gör... Har väl sett det göras minst 100 gånger, alla gångerna man varit ute i skogen med morfar och avverkat.

Tillslut så sågade jag ner min björk iaf och kvistade den men motorsågen tyckte inte om mig utan dog hela tiden så vi gav snabbt upp.

Tror att det hade gått bättre om inte Fredrik stått och tittat på, jag är sådan, tittar någon på så blir jag nervös och osäker.

Milton följde med mamma och mormor till Bölen och Elliot somnade så jag och Fredrik kunde för första gången på jättelänge sätta oss ner i soffan mitt på dagen och se film. Vi bäddade ner oss i massor av filtar och såg en av mina favoritfilmer - äppelkriget. Har sett den ett 20 tal gånger och jag blir aldrig less på den. 

 

 

 

 

 

 

              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Elin

men gud... äppelkriget. måste vara 10 år sen jag såg den sist! Är den fortfarande bra alltså?:D

Anna... det är du som gillar baseballs. inte jag;-D

2010-04-26 @ 20:16:30
URL: http://wickedmuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0