Möte

Igår var det möte med wild west cruisers igen. Denna gång medlemsmöte och det kom hela 17 personer till mötet. Riktigt roligt =) Jag åkte dit trots dunderförkylning och (jag tror iaf det) feber.

Det blev en hel del surrande men det är bara trevligt. Inte alltid som jag hör vad folk säger men men det får jag väl ta.

Det bestämdes vilka t-shirts vi skulle beställa och vi tjejer fick vår vilja igenom att beställa tjejtröjor också så man slipper de oformliga t-shirtsen. Även barntröjor beställdes.

Jag hade för första gången kameran med på mötet men jag tog inte så jättemånga kort. De flesta vill ju inte vara med på kort heller.

 

Suddade ut ansiktena på deltagarna på mötet för jag glömde fråga dem om jag fick lägga upp dem på bloggen. Hoppas att det inte gör något att jag gör så här istället. 

På tisdag ska vi träffa Börje och diskutera öltält och dess placering. Ska bli intressant, och på söndag ska kommiten träffas igen. Ikväll så är det möte med föräldraföreningen så det är fullt upp just nu. Får se om jag orkar ta mig till mötet ikväll.



På lördag så är det bilträff i Ö-vik och det bestämdes att så många som möjligt från Junsele ska försöka åka dit tillsammans och visa upp oss. Jag vill ju så gärna åka dit men enda kruckset är ju att vi inte har vår bil än.. Men det går ju att lifta =)


Snälla grannen Ulrich har satt upp affischer åt oss ända upp till norska gränsen och det uppskattades verkligen mycket. Tack tack.

Jag fick en ny hög med affischer igårkväll som ska sättas upp i Lycksele och Umeå är det tänkt. Är ju inte länge tills jag ska dit nu med systeryster =) Nordic rock baby!!!!
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0