Nya tyger

Det blev en snabbsväng *harkel* på Ikea innan vi åkte hem i fredags och jag fyndade massor av tyger på fyndlagret.

De hade påsar med stuvbitar i på 3-4 meter i varje påse för 20 kr så jag storshoppade alla påsar med stuvbitar de hade lagt fram.

Det blev en hel del.



 

 

 

 

 


Det är rött och knallgula tyger.

 

 


Har 3 stora tygbitar av detta.


Mitt nya favorittyg från ikea.


Har 2 stora bitar av detta tyget.

 


Det gula tyget är ett duschdraperi som jag hade tänkt att använda som insida på necessärerna.



Av detta tyget så har jag 2 bitar av.

 

Detta tyget har jag 2 stora bitar av.

 

              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Anna

Serietidningstrycks-tyget, hittade du det på ikea oxå?

2010-04-26 @ 14:18:48
URL: http://sinnersandsaviours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0