Nyförvärven till försäljningen på midsommar

Som jag skrev häromdagen så var jag på loppis i Åsele och fick tag i lite kläder, tänkte bjuda på lite bilder av dem idag.

Tänk på att de är mycket färggrannare i verkligheten. Kameran fångar färger så dåligt.  



 

 





3 klänningar, 2 gardinlängder och en häftig brosch för 40 kr, det är inte dåligt de.. Ska dit igen imorgon för att köpa upp resten av kläderna.

Jag behåller broschen och gardinerna (som ska bli till andra saker) och så säljer jag resten på midsommar.

Idag kom även ett paket med posten. Det var en svar 60 talsklänning som jag köpt på tradera. Jag provade den och jag fick upp dragkejdan men den satt som slimmad på mig.







Fin detalj.

Får se vad jag gör av den för jag tycker så mycket om den. Vet inte om jag kan göra mig av med den.


Jag har fått sy lite i veckan och jag känner verkligen att det var roligt så nu är jag i värsta syartaget. Har fått en beställning till på en väska, en kompis till Linda vill ha en också och det är ju bara roligt. Den blir nog sydd imorgon jag hade precis tyg till den av Ikeatyget. Måste skaffa mer.

Jag ska ta och lägga upp vilka tyger jag har så att de kan se det här på bloggen.

Ha de

              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0