Snälla söta Therese =)

Igår kom jag äntligen iväg på gymmet och det var såååååå skönt att få sträcka ut på de stackars förtvinade musklerna. Att jag hade trevligt sällskap var inte fy skam heller. Therese kunde också komma iväg till träningen så det var roligt.

Efter träningen åkte vi hem till henne och så klippte hon luggen på mig vilket var väldigt skönt, den var så lång.

Jag fick även en jättefin present av henne med och jag blev så glad =)



Sötaste Therese vet vad jag tycker om =) Jag fick en nåldyna i en fin kopp.



Och en jättepraktisk nåldyna att ha på handleden.

Jag blev så glad för jag uppskattar verkligen hemmagjorda saker just för att hon lagt ner tid på en grej till mig. Ville bara krama om henne men så där efter träningen så höll jag den impulsen inne för att skona henne från svettiga jag heheheh..


STORT TACK Therese!!!

Tyck om dig!!
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0