Tyger

På Therese och Lindas begäran så lägger jag upp lite av min tygsamling. Lägger bara upp det som går att sy väskor av för annars blir det så mycket.

Hoppas att något faller i smaken =)




 

 

 

(Blommorna är knallgula)

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 




Det gröna tyget är en favorit. Ska eventuellt sy en kjol av det så det syr jag inga väskor av. Det röda tyget med små vita blommor kan man både sy kläder och väskor av.

Konstigt, jag tycker att jag haft mer tyg men de flesta av mina tyger är väldigt tunna och går dåligt att sy väskor av. Ska lägga ut lite mer av mina tyger senare.

              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Jessica

Hej!



Ser att du gillar tyger som jag tycker är hemska..Av någon anledning har jag sparat mina föräldrars gamla överkast, vet faktiskt inte varför..Det är till e dubbelsäng och det är lapptäckesytt, i grunden tror jag det är brunt och sen brunt i flera olika nyanser, tror det är orange färg i med, sen är det typ blommigt, typiskt 70-tal..Vill du ha det kan du få köpa det för en billig peng + frakt. Hälsningar



Jessica

2011-01-18 @ 00:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0