Ursäkta

Ursäkta det dåliga uppgraderingarna här på bloggen. Det har varit mycket att göra och jag har haft väldigt trötta och griniga (och mammasjuka) barn att ta hand om på kvällarna så jag har inte haft någon ork kvar till något annat.

Hinner ju inte vara hemma många timmar innan det är dax att sova.

Har inte gjort så mycket på senaste tiden. Är i Åsele som vanligt hela dagarna och jag vet inte hur mycket det ger mig. Kunskapsmässigt så känner jag mig väldigt korkad och fattar inte mycket av vad läraren säger men kontakterna med de andra deltagarna ger väldigt mycket och vi har roligt här iaf.

Helgen som var gjorde vi inte så mycket. Vi var in på byn en sväng jag och barnen på loppisdagen på forum. Köpte dinosarier till barnen (och till mig själv) några leksaksbilar och en inredningsbok. Fikade lite och så åkte vi hem igen.



I söndags så var vi med Fredrik hela dagen och fick åka timmerbil med honom och så for vi och lastade så att det skulle vara klart till måndagsmorgon. Ja ni ser ju hur glada barnen var över att å åka lastbil. =)  (tog bilden med mobilen i skumpande bil, inte lätt, därav den dåliga kvaliten.)

Mer spännande än så har det inte varit.
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0