Valborg

Idag är det valborgsmässoafton, det är kallt ute och det regnar för fullt. Känns inte roligt att gå ut alls idag fast jag har redan varit iväg en sväng idag.

Jag har varit till sjukgymnasten i Ramsele och Milton, Therese och Tyra följde mig dit.

Det gick fort hos sjukgymnasten och jag behövde tack och lov inte klä av mig idag. Känns så pinsamt då man måste det.  

Efter sjukgymnasten så åkte vi på bolaget och Therese köpte lite dricka, ja det slank ner 2 öl i min korg också. Det var så snygg flaska =)

 

Håller inte ni med??

 

Efter bolaget så åkte vi på röda korset och där lyckades jag också handla tro det eller ej...

 



 



Jag såg det här bordet på röda korset förra gången jag var dit och har tänkt på det sedan dess. Jag tycker att det är så fruktansvärt fint och jag är så kär i det. (ignorera dammet)

Bordskivan är inte i det bästaste av skick men efter lite slipning och oljning så är nog bordet som nytt igen. Det blev mitt för 50 kronor.  




Igår så var det 1 årskontroll för Elliot och han fick 2 sprutor, Elliot var jätteduktig =) 

Efteråt så gick vi på biblioteket och de hade rensat i sina böcker och hade massor av böcker till försäljning. Det blev 3 stycken som följde mig hem.

 

 



Har varit så sugen på att växtfärga nu en längre tid så jag blev väldigt glad då jag såg den här boken med recept och instruktioner i och allt.

              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Ett tips!

Vill du sen en nystartad blogg om tv? Besök då http://tvminnen.blogg.se

Du kan själv vara med och påverka vad det ska stå om i bloggen.

2010-04-30 @ 16:27:14
Postat av: M.

Ett sånt där gosedjur har faktiskt jag sytt :) Fast då gick man i trean så de vart nog pannkaka av hela skiten :P Det fanns en sån bok på fritids i nynäs när jag gick i skola där :P

2010-04-30 @ 16:36:49
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/
Postat av: Mikaela. Mamma till Emanuel & Hedda

Tackar:) Jag är jätte nöjd:) Förutom vissa tapeter som fick bli likadana, hade ju vart roligt med flera olika. Menmen :) Är man snål så är man :P



Du har ju så mycke pyssel för dig så det är väl inte så konstigt att ditt inte är klart då ^^,

Men det är ju en rolig sysselsättning! :) Finns ju så mkt fina möbler till också! Har blivit helt förälskad i sånna här pinnbord? ifrån 70 talet. Mörkbruna lite formade med ben som smalnar av. Vet inte riktigt vad dom heter. Du kanske vet som är lite hajj:P Tror dom är i teak också :)



Ja sånna där gosedjur är ju jättefina! :)

2010-04-30 @ 23:34:21
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/
Postat av: Elin

Flaskan var grymt snygg! Fick lust att tatuera mig när jag såg den;P Bordet var finfint!

2010-05-02 @ 11:34:54
URL: http://wickedmuffin.blogg.se/
Postat av: Anonym

De där flaskorna har jag missat! tycker inte om öl..men de kan få stå och bara se fina ut hemma hos mig ändå =)

2010-05-03 @ 07:33:48
URL: http://sinnersandsaviours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0