Backluckeloppis i Näsåker

Under söndagen så var det anordnat bakluckeloppis i näsåker och jag och Therese bestämmde oss för att fylla bilen och åka dit och försöka sälja lite grejer.

Tyvärr så var det väldigt kallt ute och halvregnigt så det dök inte upp så mycket folk. Jag sålde bara 3 grejer men det är ju ändå tre saker som jag inte behövde ta hem så jag är glad för det lilla.

Fick med mig lite saker hem också, suprise suprise..

Köpte 5 barnfilmer, några köksleksaker och ett litet lekbord som var magnetiskt och hade tillhörande bokstäver och siffror så att barnen kan träna på att bokstavera sina namn hade jag tänkt.

Köpte även en jättefin plastmatta som var 4 meter lång. Jag chansade på att det skulle rymmas i köket och min chansning var riktig. Den gick in precis och jag tycker att den blev perfekt till vårt kök.

 

Ignorera stöket, men visst blev den bra där??

 



Man blir så glad av färgerna på den och den var skön att gå på också.

20 kronor fick jag ge för den. Klart värt det.

              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Elin

Mattan va jättefin!:)

2010-08-31 @ 20:30:40
URL: http://wickedmuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0