Beställde kläder idag

 Jag rensade ur garderoben på alla kläder som var för små eller trasiga och det blev inte mycket kvar, 2 tröjor och ett par byxor tror jag och så underkläder såklart. Därför kändes det verkligen som om det var dax för lite nytt och väldigt lägligt så damp det ner Ellos stora reakatalog i brevlådan igår så då passade jag på att beställa en hel hög då det ändå var upp till 70 procent rea.

 

 

2 kappor i olika längder. Får väl prova och skicka tillbaka om de inte ser bra ut.

 

 

Såååå härliga färger..

 

2 baströjor..

 


Och så en härlig kjol med fickor och ett par jeans. Hoppas bara att npgot av det passar. Det är lättsamt att bara knappa hem kläderna men besvärligt om man måste skicka tillbaka en massa för att det inte passar.

Men jag är positiv och tror att allt kommer att bli skitsnyggt på mig heheheh..

 Ska åka och hämta sängkläderna som vi beställt. De ligger på ok och väntar på mig =)

 

 

Påslakanset och lakan är alltid bra och ha.

              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0