Dagens pyssel med Anna-Karin

Jag börjar inte jobba förrän 16:00 idag (inventering på ica) så jag och barnen har varit hemma och fått vår välbehövliga vila.

FAST... jaghar så svårt att sitta still så jag har gjort klart min prylhylla idag, bytt gardiner i vardagsrummet och kört några maskiner med disk och tvätt.. Så lite har man ju fått gjort..



Jag fick lägga i lite vikter för att få ner papprena men till slut så torkade det..

 



Så här fint blev det. Det mesta av papprena är hyllpapper så de var lite svåra att fästa pga sin vaxiga yta men det gick ju till slut. Det rosa pappret med fjärilarna är presentpapper som mormor sparat i hur länge som helst. Konstigt att ingen slängt det förr.. men jag är glad att ingen gjort det.



Jag hade även tänkt att jag och barnen skulle pyssla tillsammans men de gick och satte på tvn och lämnade mig ensam med gipstillverkningen.

Jag köpte 2 nya gipsformar under söndagen också. 5 kr styck. Jag har varit på jakt efter sådana länge. Hittade ju en hög i umeå på en loppis när vi var där i maj och nu två till.. Lite tur har jag nog =)

Får se om ungarna vill vara med då jag ska måla dem.

              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0