Har flytt fältet..

Jag jobbar rätt så mycket nu och imorrn och tisdag blir det långdagar så passar vi på att vara i stugan lite så slösar man inte en massa tid på att köra.

Lägger ut mitt första blogginlägg från Fredriks nya dator, går rätt så bra men det finns ju inga bilder eller nånting på denna datorn och så är ju bärbara alltid lite svårare att skriva på, tycker jag iaf.


Vad har vi gjort idag då?? Ja du jag (vi) han med en hel del. Jag har städat upp i stugan, hämtat några gipsskivor hos mormor som ska upp över ett fult innertak hemma och så har jag kört vår gamla säng till mamma och pappas nya sommarhus, de behövde en säng där så jag var snäll och sålde vår gamla...

När jag ändå var där så passade vi på att rota igenom alla saker efter "skatter" och jag hittade en hel del.

Hittade bland annat några plåtburkar, en fin lampskärmsstomme, möbler, en hög med gamla tapeter och golvprover a´la 60 och 70 tal *lycklig* och en massa annat roligt som gamla kläder som min mormors mamma och pappa haft. Milton går nu runt i en gammal 20 tals herrhatt som gammelmorfar haft. Han är tokig i hattar =)

Jag hade tänkt hinna med att rensa lite hemma också men det hans inte med. Jag fick in 14 banankartonger i gamla volvon igår. Passade på att ta reda på en hög på jobbet så att jag får bort lite (mycket) med rat. Ska blir skönt att få rensa upp..

Nä jag har hyrt en film ikväll så nu ska jag se den. 2012 heter den. Jag hoppas att den är bra. Vi har nyss sett det regnar köttbullar, den var rolig så den kan jag ju rekommendera =) 

Ha de =) 
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0