Klagomuren...

Systeryster klagar över att jag inte lägger in nog med inlägg så här kommer väl ett då =)

Var en lång vecka förra veckan kändes det som och jag var inte riktigt pigg, kändes som om det var en förkylning på G och jag hade rätt. Igår bröt det ut med halsont och feber. Frös så fruktansvärt men jag jobbade på hela dagen. Det är ju sista veckan på jobbet så då vill man ju inte behöva vara hemma sjuk. Mår lite bättre idag.

Det var nog helgens alla utomhusaktiviteter som gjorde mig förkyld.

Lördag

I lördags var vi (familjen) till Hoting på bilträff med Therese och hennes familj. Det var riktigt roligt men det blåste lite kallt men vi slapp då regnet i allafall. Det ska man vara glad för..

 

Marknadsområdet var lite av en besvikelse. 2 knallare som båda två sålde t-shirts och så hamburgerförsäljare. Inte mycket att hurra för men jag köpte var sin tröja till barnen som de blev glada över.

 

 

Bilarna var det mer gott om och det fanns en hel del att titta på, både fina och fula ;)

 



Barnen (läs Milton) tyckte väl inte att det var så jätteroligt och tjatade ganska länge på att vi skulle åka hem igen. Han vill bara vara hemma nu för tiden. Vill aldrig fara någonstanns, det är rätt så mycket gråt, skrik och övertalning som gäller då vi ska någonstanns.

 



Jag gick och fotade smådetaljer på bilar som jag tycker om. Chrysler har så fint teckensnitt på deras logga.. och bakljusen är ju så fina så..

 



Jag kan inte rå för det, jag tycker om Amazoner, så det så hehehe..

Vi (läs Therese, Tommy och Fredrik) hade väldigt roligt åt mitt okunnande om bilar och motorer så man fick höra mycket fnittrande och skrattande under dagen, något som jag kan ta =) Jag vet att jag inte kan något om bilar, men jag är bra på annat. =)  

Det var en rolig lördag som tyvärr slutade lite för tidigt för mig. Barnen blev less och ville hem och jag kände mig mest kall och mojsig så vi åt pizza i Hoting och åkte sedan hem igen.

              
Åsikter och kommentarer
Postat av: therese

man får lära sig eftersom. jag kunde inte mycket i början jag heller. har nog mycket kvar att lära jag med =)

tack för en skojig dag =)

2010-09-08 @ 11:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0