Lagerhaus

Å vad jag blev glad då jag kikade in på lagerhaus hemsida idag. De har gjort om sidan så nu kan man kolla in deras sortiment. Det kunde man inte förut så därför var det ett tag sedan jag kollade in hemsidan.

Hittade massor av saker som jag skulle vilja ha...

 

 

Älskar mönstret på kudden och kökshandduken. Jag har redan thekoppar med samma mönster..

 

 

Blev grymt förälskad i denna klocka. Den SKA jag ha.

 

 

När jag liks har snöat in mig på ugglorna så kan jag ju fortsätta på samma spår...

 

Underbara pappersrullar.. mmmm... och så en plåtburk.. mina 2 svagheter..



Jag vill ha krokar på väggarna i stugan, Fredrik vill inte göra hål i väggarna så jag hittade en kompromiss, en dörrhängare.. Perfect..



Diskhandduk mmmmm.. i love it..

 



Finfint påslakanset.. Skulle jag inte tacka nej till..

 

 

              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Elin

Älskade uggleklockan! Och uggleparaplyet! Tyckte du sa att du INTE ALLS var besatt av ugglor;P

2010-08-18 @ 10:09:48
URL: http://wickedmuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0