Målar

Börjar inte jobba förrän 12 idag (skönt)  så jag tänkte att jag skulle måla klart prylhyllan, iaf måla lager nummer 1 klart och det har jag gjort nu till morgonen.

Barnen har varit så snälla oh lekt själva så jag har fått måla i lugn och ro.



På håll ser det väl bra ut men på nära håll ser det för jävligt ut. Måste nog måla minst en gång till kanske två gånger till. Känns jättejobbigt. Funderar på att köpa en sprayburk med knallorange färg och spraya den klar.

 

Igår gjorde jag klart anslagstavlan också. Systeryster och Fredrik for på skjutbanan så jag och barnen blev ensamma hemma så då passade vi på. Jag blev grymt njd med den.

 



Jag satte upp den för att kolla om den passade in och jag tycker att det blev jättebra. Nästan synd att fylla den med papper nu =/

 



Igår jobbade jag 7-17 men på lunchen så kom syster och hämtade mig på jobbet och så åkte vi på loppisar tillsammans =) Dagens fynd blev ett nästan oanvänt täcke för 50 kr och så denna fina tygbit (som är dubbla storleken) för 10 kr. Det blir kuddar av den.

Nä nu ska jag klä på mig och åka till mamma med barnen och så fara på jobbet sen. Har en kortdag idag och det känns verkligen bra.

Imorrn så har jag städningen igen. Javisst ja, jag kanske har glömt att skriva det men jag har fått ta över städningen nu på ica för hon som brukar göra det har semester så imorrn börjar jag 7 igen.

Roligt då cheferna säger att jag har varit jätteduktig med städningen. De var supernöjda. Då blir jag glad.

              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Elin

Prylhyllan blir skitsnygg! Är nästan liiiite avundsjuk på det där täcket ändå. Men vad kunde jag ha för användning av det?:P

2010-08-15 @ 20:29:44
URL: http://wickedmuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0