Mamma och syster är bäst!!!

Mamma och syster var på loppisrunda runt umeåtrakten förrförra veckan och de handlade inte bara till sig själva utan var snälla nog att handla till mig med.

I helgen så kom syster och föräldrarna till Junsele och jag fick se vad de shoppat till mig.

 

En härlig 70 talsklänning för 50 kr.

 



Plus att de hittade en prylhylla till mig för 20 kr. Den har jag hunnit måla ett varv, fler lager komer det att bli i denna härliga olivgröna färgen =)



Fick en massa hyllplanspapper av mamma i helgen också. Härligt!!! De två i mitten hittade jag i svärfars lagård.

              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Elin

Och dina prylhyllor blir lika fina allihop!:)

2010-08-18 @ 10:10:47
URL: http://wickedmuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0