Pratar med mig själv


Satt och snackade med mig själv nu om jag skulle göra något blogginlägg eller inte ikväll. Jag vann... ;) Jag är så fruktansvärt trött på kvällarna efter att jag haft städet på morgonen så jag funderar på att gå och sova kl 8.

Har suttit och kollat in polarn och pyrets nyheter och de hade en hel del snygga kläder till ungarna som jag gärna tagit hand hom åt dem men de är ju så dyra =(  Men se bara.. de är ju underbara..

 

 

 

 

 



 






Även Åhlens hade fått in en hel del på sin hemsida som gav ordentliga vill ha känslor...

 

Musmattor. Vilken ska jag köpa till Fredrik???

 

 

Till Mo???

 

 

Skärbräda.. Den ska jag bara ha!!!

 

 

 

 

Prickigt är skönt.. Massor av fina saker till köket..

 

 

 

 

 

Kuddar och stolsdynor i alla dess former och färger.

 



Förvaring är bra och det är härligt när det finns så här fina lådor..

 


En väldigt fin kjol hittade jag =)

 



Hissgardin



Perfekt till vårt sovrum..

 



Metervara..

 



Sängkläder.. mmm va fint =)

 



Världens härligaste diskhandduk.. Den blir det till att köpa då jag kommer på Åhlens nästa gång.. Måste ha några diskhanddukar till stugan...

              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0