Snabbis

Var en snabbis till stan idag. Fredrik skulle besikta husvagnen så jag tvingade honom att ta med mig och barnen dit också. Elliot behövde nya byxor och jag behövde shoppa.. Ja jaja jag vet.. Jag ska inte shoppa mer.. Men 2 par byxor blev det och en tröja..

Elliot är så mycket bättre på att nöta kläderna än vad Milton var i samma ålder. Allt går sönder på en gång.

Var in en snabb sväng på en loppis och kom ut 3 tygbitar rikare och 5 kr fattigare. Ett riktigt fynd kan man säga..

 





Så fina tyger för en 5:a.. det är otroligt men det gör mig så glad =) Tack snälla goa gubbes om sålde dem till mig..


Var in till Margita igår för att köpa madrasskydd till våran och Miltons säng och såg ett sådant underbart tyg då jag gick in så jag var tvungen att slå till med nån meter eller två. Ska göra en tavla av det till stugan..



Det är ju sååååå fint.. Vill ha det överallt.. Blir nog några kuddar också..



Förra veckan då det var fint väder var jag ute och fotade lite också.. Hade inte tittat igenom bilderna förrän nu och jag blev jäkligt nöjd med vissa av dem, jag är ju trots allt amatörfotograf hehehee...


 



 

 

 

 

 



Jag tycker om dessa stora ståtliga blommor som brukar stå efter vägkanterna. Jag kommer inte ihåg vad de heter men jag kommer ihåg att mamma alltid brukade säga till mig då jag var liten att jag inte fick plocka dem för att de var giftiga och att man kunde få blåsor på händerna av saften från blommorna...

De är fina att ta kort på iaf..

              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Linda V

Jättefina bilder. Och jag gillar skarpt tyget med fåglar....

2010-08-27 @ 08:28:44
Postat av: Elin

Åh vilka skitsnygga tyger! Avundsjuk! (Som vanligt) Bilderna du tog underifrån blommorna va ju fräna!

2010-08-28 @ 13:11:32
URL: http://wickedmuffin.blogg.se/
Postat av: Diana

Hej! Björnloka heter den. I Iran använder man fröställningarna och gör en krydda som heter golpar. Björnlokan togs in till Sverige för ett hundratal år sedan till finare trädgårdar då den ansågs vara mycket vacker, och blev sedan ett av Sveriges mest besvärliga ogräs.



Jag hittade till din blogg tack vare ditt tips om retrotapeter i en tråd på familjeliv. Vilka häftiga tapeter!

2010-09-03 @ 00:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0