Trött

Vaknade i natt av ett ljudligt brak och sedan ett skrik, det var Elliot som ramlat ur sängen mitt i natten med en stor bula i pannan som resultat.

Han har det inte lätt just nu min lille son. I tisdags så gick han och bar runt på en gammal plåtburk som vi hittat i mamma och pappas stuga och så ramlade han och slog munnen rakt över plåtburkens kant så han fick ett jättehack i mungipan och en tand trycktes sned.

Ojojoj vad det måste ha gjort ont och det var blo överallt. Smått chockad försökte jag leta papper i stugan men det fanns inte och vattnet var avstängt men tillslut så kom jag på att jag hade våtservetter i bilen.

Vi fick bort det mesta och och kunde sedan åka hem till vår stuga för att skölja munnen och sedan ringa sjukvårdsupplysningen. 

Det blev en sväng till akuten också för att kolla upp det men det var ingen fara sa de. 

Igår så åkte Fredrik med Elliot till tandläkaren för att kolla upp tanden. Vi skulle bara hålla koll på att det inte blir missfärgat.

Så har vår vecka varit än så länge.. Händelserik... 

Jobbar på annars och förundras hur otrevliga en del kunder kan vara mot en.. konstigt... Men alla kunderna som är trevliga överväger de otrevliga som tur är...




Här är det höst nu. Det har gått väldigt fort, en dag sommar nästa dag höst. Man hinner aldrig med i svängarna..

 
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0