Är så trött

Jag har varit och är så himla trött, har inte orkat sitta vid datorn och bloggat eller sett på tv, vill bara sova men det får man ju inte.

Var på gymmet för första gången i tisdags och jag har sådan jäkulst träningsvärk i benen att jag höll på att ramla ner för trappen dagen efter. Benen höll mig inte uppe. Boxercise ikväll. Får väl se hur det går... Helst hade jag velat sova men ska jag göra detta så måste jag göra det jämnt, kan inte bara träna när det känns rätt, kommer att kännas bra efteråt.


Har varit trött som sagt och med det kommer negativiteten men nu så har jag bestämt för att åka till Umeå och hälsa på mina vänner Annika och Malin och ha en riktig tjejhelg, ska bli så kul =) Längtar så och det får mig att vilja vara positiv.

Barnen ska vara med min mamma och pappa hela helgen själva och Fredrik ska fixa med veden för det börjar ta slut. Kan vara bra för honom att få vara hemma själv en helg och pyssla på med det.

Nu ska jag börja fara snart..

Har hittat en massa gammkort som jag ska lägga upp och visa er snart..





Har börjat lyssna på ett jättebra rockabillyband The Baseballs. Är helt kär i deras musik och lyssnar (och dansar) hela dagarna till deras låtar.




              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Annika

ja de ska bli riktigt roligt å ha en tjejhelg annakarin!!! :)

2010-02-05 @ 01:27:17
Postat av: re-dizain

Hej Anna-Karin

Den väska i Salonen tyg du frågade om kan du beställa. Det är en mycket fin och praktisk modell på den. Mina väskor säljs enbart i Japan än så länge och självklart direkta beställningar.

För pris maila mig..

2010-02-06 @ 16:18:13
URL: http://re-dizain.blogspot.com/
Postat av: Anna

Hihi..vi har verkligen samma smak i det mesta =D pyssel, inredning, musik osv.. även våra blogg-innehåll är skrämmande likt.. =D Kul!

Tack för ny inspiration oxå! Ha en bra dag.

2010-02-08 @ 07:32:48
URL: http://sinnersandsaviours.blogg.se/
Postat av: Jecca

älskar också the baseballs, känns så skönt att slippa den "vanliga" musiken man annars alltid hör=)

2010-02-18 @ 23:24:53
URL: http://marianova.com/users/jecca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0