Fotoalbumet, jag, då och nu..

Har suttit och tittat i gamla fotoalbum och jag känner knappt igen mig själv..

Sorry att det är så dåliga foton, tog kort i fotoalbumet.

17 år och jag och kusin Angelica har roligt ute på stan i Sollefteå, inte så snyggt kort.. Värre blir de.



18 årsdagen, hade inte så jättekul.. Har inget kort där jag ser gladare ut än så här.



Och så verkar jag onykter på varje kort jag har.



Nyårsafton.



Ännu ett kort med en onykter jag, tog man aldrig kort annars?? Åselemarknaden var det iaf, jag och syster med Shebang. Undrar vad som hände med dem?



Pappa har tagit papparazzikort på mig och Annika.



Studenten



80 procent av Team Vigfrid samlade.



Systeryster kommer inte undan från kameran. Vi i Norrköping på tattoofestival =)



Åselemarknad, denna gång i Fredriks sällskap.



Tror det här är 2005, blir bara större och större på bilderna har jag märkt =/



Knäppskalle i hatt. Har varit ute med hunden i skogen..



Har jag skrivit att jag varit långhårig?? Jag saknar mitt långa hår.. Saknar Ozzy också (vår hund, Karelsk björnhund) Nyvaken på julafton 2004, Ozzy väckte en så snällt genom att hoppa upp på magen i full fart.



13 augusti 2005, vår bröllopsdag



Jag julafton 2005



Milton och Dixie. Hade just varit ner till Örebro och hämtat henne och de får lära känna varandra. Hon var ju så sööööt.



Vem fan orka vara snygg jämt?? I söndags satt jag framför datorn större delen av dagen.

 

              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0