Shoppat

Har haft lite köpmani i veckan. Ica hade 29 kr per dvdfilm så jag köpte lite då och lite då. 

I slutet av veckan blev summan 20 stycken. Jag brukar passa på att köpa filmer då de är så billiga och det var sådana som jag velat köpa länge men som jag tyckt varit för dyra. 


Mina 2 klänningar som jag beställt på laredoute har kommit också.



2 likadana klänningar fast i olika färger. Jag passade bättre i den blå. Köpte även 1 par byxor.


Har handlat 3 grejer på tradera också. 

 Klicka för att visa Megabild! California Beauty Slim N' Lift - Storlek XXL/Svart (44/46)

Hade tänkt att jag skulle se lite slimmare ut i klänningarna, jag ser jämt gravid ut.

Klicka för att visa Megabild! BOK APPLIKATIONER MED BRODERI MÖNSTER

Köpte även en bok gjord 73 om applikationer.



Det här tyget är jag så glad över, är drygt 3 meter långt och i kanonskick. Jag var den enda som budade på det. Var så mycket finare när jag fick hem det än jag trodde. Hur härligt som helst. Är så glad =)

Imorgon åker jag först till Lycksele och sedan till Umeå. Då ska jag gå på loppisar. =) Så vi höres efter helgen!
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: makiato

Tyget var helt underbart!

2010-02-11 @ 19:00:05
URL: http://makiato.blogspot.com
Postat av: Erika

vad köpte du för filmer då?

2010-02-12 @ 20:52:10
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/
Postat av: Elin

oj oj OJ va snyggt det där tyget var! Jäklar va duktig den där tjejen var på rita förresten. Hon du skicka en länk på du vet.

2010-02-17 @ 20:05:29
URL: http://wickedmuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0