Väska

Sydde en skötväska till E under lördagens pyssel med Therese.

Stor och bra skötväska i ett tyg som jag har haft liggandes i åratal. Tror att det är en gammal 70 tals gardin som blivit batikad för det är jätteläckra mönster på tyget. Det står inte ET förresten.

Ett E fick pryda locket.

 

Det blev stora och behändiga fickor inuti väskan.

 



Och av ett misstag så fick det bli knapp och knapphål på axelremen. Skulle egentlign ha sytt fast axelremmen på bägge sidorna men jag råkade göra den lite väl lång så då kom jag på ideén att göra knapphål så att man kan ställa in längden som man vill ha den.

Jag är nöjd med den och jag hoppas att Elliot blir det också.

 

              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Ida

Min mamma sydde min skötväska när jag var liten och den finns faktisk kvar :) Lite roligt att ha!

2010-02-09 @ 23:13:35
URL: http://liitenida.blogg.se/
Postat av: emelie

Hej.

Nästan alla har väl hört talas om den brutala misshandlen och mordförsöket som hände i kristianstad.

Läs mer om allting på min blogg :)

Och håll en tumme för att Emma ska klara sig

2010-02-09 @ 23:17:26
URL: http://jonassonemelie.blogg.se/
Postat av: Ida

haha måste nog säga det samma :P När jag skaffar barn så fixar jag nog min egen skötväska för den mamma gjorde kanske inte är så inne för tillfället :P Men kul att den finns kvar iaf!

2010-02-10 @ 15:50:02
URL: http://liitenida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0