Veckan som gått..

Fredag 12 februari

Innan jag åkte till Lycksele så köpte Fredrik de här skorna till mig på Tradera. =) Min älskling ;) De kom idag med posten. Är så glad.





Lycksele

Åkte till lycksele tidigt på morgonen så att jag var där vid halv 11. Ringde syster och jagade på henne lite. Åkte sedan på Puls (återvinningsmarknad) och storhandlade saker.

 

 

Vad dassiga färgerna blev då jag tagit kort på dem.. Jaja gardiner är det iaf. 5 kr styck. De är väldigt mycket finare i verkligheten.

 

 


Stuvbitar 5 kr styck. Har redan hunnit sy nånting av 2 av dem.





"Råkade" köpa 2 cyklar till och nu har jag 3 totalt. Snart samlar jag väl på dem också..




En massa smycken blev det. 5 kr styck.



De röda kommer att passa bra till skorna som F köpt till mig.



2 stycken Nils-Johan burköppnare 5 kr, solglasögon 5 kr skärbräda 5 kr, börs 3 kr.





2 dukar 5 kr styck



2 galgar 1 kr styck


Förkläde 5 kr. 


Dollarstore



Dollarstore i Lycksele. Det var rörigt men de har byggt ut så de håller väl på att få ordning antar jag.

Fina sjalar i underbara färger.

 

Jag är ju barnsligt förtjust i ringeltangel men jag nöjde mig med att ta kort på det denna gången.  

Köpte egentligen ingeting på dollarstore. 2 bollar till ungarna, kopieringspapper och muffins.


Röda korset

Åkte till röda korset en sväng också men då kunde syster tyvärr inte följa, hon var tvungen att åka hem och göra mat innan hon skulle jobba =(







De här sjalarna köpte jag på röda korset i Junsele tidigare under veckan.

 




Blev lite helt meningslösa småprylar med bara för att de var så söta.



En söt klänning för 25 kr.

Åkte och fikade på lilla bageriet också. Blev så hungriga allihopa.



Milton tuggade i sig sin macka och surrade på mellan tuggorna. Han var så orolig att alla skulle köpa slut på chokladbollarna så han kommenterade högljutt och vilt vad alla kunderna köpte.

Åkte "hem" vid 3 tiden och väntade på mor och far att de skulle sluta jobba så att jag kunde åka till Umeå.

Vid 6 tiden kom jag iväg.


Framme i Umeå och har hämtat Annika hos henne. Alla 3 sov hos Malin under helgen. Supermysigt =) Fredagkväll bestod av pizza, massor av godis och pratande. Var uppe till halv 4 och pratade =)



Det var musslor på min pizza.



Ådi var enda killen i sällskapet och han stornjöt =)


              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0