Veckan som har gått del 2

Fredagen

Glömde lägga in de här bilderna från fredagens shopping.



Milton köpte en plåtburk



Och jag hittade ett vackert fat för 10 kr. Kameran vill verkligen inte sammarbeta med mig och mina färger. Det är grönt.



Ännu mer stuvitar från puls 5 kr styck.



Köpte den här brickan på dollarstore för 10 kr. jag tycker ju om fågeltryck =)



Lördag 13 februari..


 


Jag började lördagsmorgonen med en promenad med Malins hund Ådi i ett underbart vinterväder. 8 minus och sol och frukost som väntade oss då vi kom tillbaka. Kunde inte ha varit bättre.









Efter frukost blev det loppisrunda, 2 röda korset, myrorna och Emmaus.

Handlade ju lite där med =)



Halsband (de är knallröda inte denna mesfärg som det blir då man tar kort. )



Köpte några spännande deckare på Emmaus för 10 kr styck

 

Min nya favoritväska. 30 kr på röda korset



Den har så fint foder också.



Handväska nr 2 från röda korset.



Systemet besöktes innan vi åkte till lägenheten. För första gången köpte jag cider..





Indiska är ett måste att besöka när man är i Umeå. Köpte mig en klänning, en sjal och några tekoppar till Annika S.



Sjal från indiska.




När vi kom tillbaka till lägenheten så gick jag ut med Ådi medan Malin och Annika gjorde mat. Älgfärsbiffar med fetaost och hemmagjord klyftpotatis. MUMS!!!!



Förebilderna på mig och Malin 




Förebild på Annika =)



Malin hade makeover på mig.. Jag tycker att det blev så fint med rakt hår. Malin använde plattången



Sminkad och klar.. Halsbandet jag har på mig köpte jag på röda korset för 25 kr.



Malins fjortis-på-facebook-look ;)



Anikin färdigstylad och på danshumör..



Huvva ja tyck int om denna bilden för ja se gravid ut men ville visa min nya klänning från Indiska.




Utgång All stars










Roligt roligt hade vi... dansade och hade skoj. Frasses efter att Allstars stängt och sedan "hem". Somnade halv 5. Det var några år sedan man var uppe så sent .. =)



Söndag





Storhandlade på Willys med Annika (tack för hjälpen) ;) Det var precis som jag fick in allt i bilen. Glömde ju att lämna barnvagnen hemma.. Hade ju rymts lite bättre annars.



Skjutsade hem Annika och madrassen och körde sedan till Lycksele och hämtade barnen som hade haft jätteroligt tack mormor och morfar hälsar de.. Sedan så var det bara att åka hem till Gulsele. Var så trött efter helgen så jag trodde inte jag skulle ta mig hem.

Tack för en rolig helg, det gör vi om =)



              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Erika

vilken matshpping :)

2010-02-19 @ 18:51:31
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0