Jag och syster är bra lika

Ja inte utseendemässigt då aå mycket utan vad vi tycker om för saker. Läser hennes blogg och hon hinner lägga upp saker osm jag hade tänkt lägga upp. Vi lyckas jämt hitta samma saker och ibland även ha köpt likadana saker till hemmet. Det är mycket bra då man ska köpa presenter eller julklappar, man köper bara vad man själv skulle vilja ha =)

Tror nog syrran tycker om de här sakerna jag hittade på broarne också. 

 

Underbara tyger

 

 

 

 

 



Underbara tyger som går att köpas hos broarne.

Kökshandduk - Dahlia lila - Bungalow  Kökshandduk - Leaf lila - Bungalow  Kökshandduk - Lulu röd - Bungalow

Kökshandukar

Handgjort papper - Neem grön - Bungalow  Handgjort papper - Neem turkos - Bungalow 
Handgjort papper - Neem lila - Bungalow  Handgjort papper - Neem rosa - Bungalow

Pappersrullar. Vem skulle inte vilja ha de här.



Fatta hur bra denna lampa skulle passa i vårt sovrum. Finns ju turkost också =)



Tänkte inte lägga upp den men jag blir ju så glad av färgen så jag var bara tvungen.



Snyggaste klockan som jag har sett i år =)



Tänk att få ha dessa tallrika i skåpet, vad glad man skulle bli av att öppna köksskåpet.

RICE - Mugg Clover  RICE - Mugg Flamingo  Frukostbricka - Äpplen frukt & Grönt

Eller att ha dessa i skåpen..


6 korta skedar RICE Sunkissed  6 långa skedar RICE Sunkissed  6 korta skedar RICE marrakech

Förvaringsskålar med luftäta lock turkos-gulmix  Förvaringsskålar med luftäta lock unitedmix  Förvaringsskålar med luftäta lock Sunkissed
5 st micro-plastkarotter Glad  3 Plastburkar RICE rosa - röd - lila 

Åååå det finns så mycket fint att fylla skåpen med.

Pedalhink RICE lila  Pedalhink RICE turkos

Vill ju byta ut blöjhinken då jag ser de här supersnygga pedalhinkarna.

2 Burkar med lufttäta lock - lila

Burkar med lufttäta lock. Alltid bra att ha och att de är så här snygga är ju bara ett plus.

Rosa - grå smal bomullsmatta från RICE 2:a sort!

Matta, JAG VILL HA!!!

Klädda lådor - Bungalow - Neem LILA REKT.  Klädda lådor - Bungalow - Amla LILA REKT
Klädda lådor - Bungalow - Amla ROSA REKT.  Klädda lådor - Bungalow - Neem LILA FYRK.
Klädda lådor - Bungalow - Amla LILA FYRK.  2 st klädda askar - Bungalow - Amla LILA avlång  2 st klädda askar - Bungalow - Neem LILA avlång

Helt underbara askar.

Bilderna lånade jag från broarne




Hittade de här stolarna på coctails hemsida. Tycker om dem så mycket.

Bord + 2st Pallar Svamp

Vilka härliga barnmöbler, skulle vara jättekul att få ha sådana hemma men tyvärr så kostar de en hel del. Inget för min plånbok med andra ord.



Hade jag haft en trädgårdsdamm så hade jag köpt denna krokodil som kan skrämma slag på gäster hehehe...



Ännu en snygg klocka.



Jag vet inte om jag skulle sätta upp den någonstanns hemma hos oss men jag tycker om denna spegel väldigt mycket just för att den är så annorlunda.

Jag har lånat bilderna på coctails hemsida.

              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Elin

Och du har rätt! Fan va jag vart glad nu! Älskade typ ALLT du la upp. Kika in hos borarne typ nu:-D

2010-01-31 @ 16:56:06
URL: http://wickedmuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0