Toksnöar och tokdixie

Snöstorm klass 2 idag som resten av landet antar jag. Jag har varit ut och sopat av bron x antal gånger och det har säkert kommit 2 dm nu på morgonen. Nackdelen med vår bro r att den är helt öppen så all snö samlas på bron och gör det svårt att öppna dörren.

MEN jag tycker att det är rätt så mysigt med snön som kommer ochjag tycker att det är väldigt fint där det driver. Jag ska INTE ut på vägen idag så då får de driva hur mycket som helst.




Dixie tycker att snön är jätterolig och fick något tokryck här ute på gården och sprang som en galning fram och tillbaka.



 





På väg bort, snön yr runt henne.



På väg tillbaka.







Nä nu vill jag in!!!



Ser så lustigt ut hur det har drivit runt husknuten på röda huset.




Glömde lägga in de här häromdagen. Satt säkert 70 orrar i träden runt huset men då jag hämtat kameran för att ta kort på dem så var det bara de här kvar.

              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0