Det händer inte mycket just nu

Mitt liv går på tomgång just nu, jag kliver upp, äter frukost, går på jobbet och jobbar hela dagen, kommer hem, äter middag, ser på tv och går och lägger mig, that´s it!

Iof var vi på Åsele marknad i fredags så då gjorde vi ju något roligt.. Sockar och äppelmosfyllda munkar blev fynden hem. Jag köper alltid samma på marknader, detta resulterar i en tjock mage och överfyllda socklådor..

Köpte faktist 3 filmer också. 3 barnfilmer.



coraline-movie-poster1



Jag älskar barnfilmer så jag böev glad över att hitta några bra. 3 för 99 kr är inte farligt =)



Jobbar kvart i 11 till kvart över 5 idag, känns helt okej, är trött i kroppen och det är jättemycket folk i farten på Ica hela tiden så man blir trött i huvudet också. Men man sover bra om nätterna. =) Alltid nånting.

Somnade med boken uppe igårkväll. Kan inte hålla mig vaken.

Nä nu ska jag läsa lite andras bloggar och så gå och sy ihop mina arbetsbyxor. De sprack i arslet igår på jobbet.. hehehe...

Ha de bra
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Elin

coraline är ju fantastiskt fin!;-D

2010-07-18 @ 15:42:49
URL: http://wickedmuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0