Har man för mycket grejer då??

Jag och Therese har surrat om husvagnar hur länge som helst och vi båda är så sugna på att skaffa husvagn.. Då kom vi på igår att varför surrar jag om att skaffa husvagn då jag har en???

Har man för mycket grejer då?? Alltså jag hade ju inte glömt bort att vi har husvagn men det är det att jag tycker att den är otroligt ful och vill ha en annan, finare husvagn, en smv (se bild nedan)



Jag försöker intala mig själv att det bara är fånigt av mig att vilja ha en ny husvagn när vi redan har en så jag var ut i vår igår, la mig på sängen d'r och tänkte ut hur man skulle kunna göra om den inomhus.

Lite vit färg inne i hela husvagnen, kanske någon snygg tapet och en massa nya färgglada gardiner och några snygga mattor och accessoarer så är den ju inte så tokig alls..

              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0