Husvagnar

Egentligen så skulle jag städa nu men jag känner mig nere och helt slut. Orkar ingenting så jag tänkte att jag skulle försök pigga upp mig själv med lite inspirationsbilder på husvagnar...





Härligt röd husvagn. Bild lånad här. Tyckte bättre om den som helröd..men blomrankan var fin..



Härliga färger i farbros sids (inte min farbror) husvagn. Lånade bilder av han här.

 


Så här ska det se ut!!!! Härliga bilder från Kenneths. De hittar du här.



Decor Maison har gjort om en husvagn så här snyggt.

husvagnar

Den här bilden tyckte jag var väldigt rolig. Den hittade jag här.



Så här ska ett förtält se ut. Väldigt hemtrevligt. Jag hittade bilden här. MEN jag tycker att det behövs lite mer färger än grönt.. Orange kanske ;)
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Anna

Ohh..den rödsvarta var läcker som Fxxn =)

ang, Hm kläderna..=D vi brukar ju fastna för ungefär samma grejjer..ler

Ha de fortsatt sommargött =)

2010-07-24 @ 18:20:04
URL: http://sinnersandsaviours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0