ledig

Eller ja det känns som det iaf. Slutade kl 14 idag och börjar inte förrän kl 15 imorgon så det känns som om man har en hel dag ledigt.. Konstigt..

Har inte hunnit med mycket. hämtat ungarna på dagis, gjort mat och bakat en äppelkaka. Trodde att jag var sen ifrån jobbet idag till dagis men det var jag inte. Jag stod och skvallrade lite med tjejerna på jobbet innan jag gick. Tydligen så var det full skottlossning under fredagskvällen i byn där jag bor utan att jag ens hört det .

I fredags så sköt ena av mina grannar sin bror, det går så mycket rykten om vem som skjutit vem och hur det gick till så man vet egentligen ingenting. Otäckt är det iaf, jag tycker om de där gubbarna. De ska iaf leva bägge två tror jag.  

Tydligen hade det kört hit 6 polisbilar och ambulanser med syrener på under kvällen och de hade tydligen varit kvar ända till halv 5 på morgonen.

Jag sov mig igenom alltihop. Hörde inte ett jotta...



En närbild av min nya tatuering. Den är lite bättre nu, han körde strecken en gång till med en grövre nål och det blev så bra =)

Är supernöjd. Jag längtar efter att färgerna är på, notera att jag skriver är på inte när färgerna ska på. Kan klara mig utan smärtan ;)

              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0