lite gamla grejer

Hittade en massa foton som jag tänkt blogga om men som jag glömt bort.

Fick titta in i ett gammalt hus, så mycket fint det fanns.. Alla härliga färgerna.



En hel hög med 60 tals klänning.. *dreggel*


En liten fin gungstol.




Synd att det syns så dåligt i mobilkameran, hela trappen är klarblå, turkos och grön. Härligt!

 

 


Köket är härligt turkost med oranga väggar =)




Finfin trappstol

 

 


En vedlåda helt i min smak =)



Hittade en härligt orange plåtskylt ute i ladugården.

              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Elin

Är det uman? gungstolen är min;-D

2010-07-07 @ 15:14:11
URL: http://wickedmuffin.blogg.se/
Postat av: Anna

Mysigt! älskar gamla hus, speciellt om de har en typ vind, som man kan gå skattjakt på oxå...=P

2010-07-13 @ 09:39:09
URL: http://sinnersandsaviours.blogg.se/
Postat av: Pernilla

HEjsan!



hittade din intressanta blogg utav en slump, vilken inspirationssida!! Me like. Var hittar jag uggletapeterna? Vilken återförsäljare? Håller på att göra pojkrum och vill ha ugglor men hittar inga snygga tapeter hos den lokala färgbutiken, kanske du kan hjälpa? Mvh Pernilla

2010-08-02 @ 14:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0