Samlandet förstör mitt liv...

Ur Samlandet förstör mitt liv. Foto: Reveille LLC

Jag har börjat titta på 5:ans serie om tvångsmässiga samlare. Hur de samlat genom årtionden så att de till slut inte ens kan vistas i sina egna hem.. Det började lite smått säger de allihopa och jag tittar in i mitt kontor och börjar känna svettdropparna komma.. Jag vet ju att jag är samlare men kan det bli så hemskt som på bilden??

Jag städade upp kontoret igår.

Samlandet förstör mitt liv, Kanal 5 torsdagar 20:00
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Elin

Haha! Jag tänkte faktiskt på dig när jag såg dom där programmen!;P

2010-07-22 @ 11:32:12
URL: http://wickedmuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0