Telefonbilder

Kom på att jag hade lite bilder i telefon som jag kunde visa..

I fredags så var det avslutningskalas på dagis och som vanligt var vi på badet då.

 

 

Jag vill mest visa er alla härliga badbilderna men det är förjävligt att man inte vågar lägga upp sånt nu längre på grund av alla äckel pedofiler.. Fy fan va jag hatar dom....

 

 

Sen kom några gubbar och grävde ett stort hål utanför min bro hemma.. 2,5 meter djupt..

 

 

Fredrik och Elliot var så söta =)

I söndags var vi till djurparken och MIlton åkte bil. Vi tittade på djuren, blev blöta av ett åskoväder och köpte glass.. En ganska så bra dag om jag får säga det =)

 

 

De hade så jäkla snygga tapeter inne i kiosken =)

 

 

 

Igår var vi till mormor och tittade på hennes fina rabatter.

 

 

 



Och så tog jag kort på alla härliga tapeter som finns i mormors hus.

 



Var även in på 2 loppisar igår tillsammans med mormor och barnen. Resultatet blev ett par gardinlängder. Blev så kära i dem.

Nu ska jag på jobbet. Ha en bra helg =)

 

 

              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0