förkyld.. igen

Blir så jäkla less på att vara sjuk nu. Har blivit görförkyld och barnen och Fredrik är också jätteförkylda. Elliot snorar nå hemskt mycket så vi kunde ju inte gå på dopet som var i helgen och det blir nog ingen träning heller imorgon, jäkla skit.. Och inte nog med det så vred jag till höften på nått konstigt sätt igår också så jag har jätteont och det värker hela tiden. Bar på Elliot rätt så mycket igår så det kan ju va därför men skönt är det då inte.

Måste sätta mig vid symaskinen idag ändå och sy ett nytt fodral till min vetepåse, det är så håligt och läcker nu ut vete. Kan bara inte bestämma mig för vilket tyg jag ska ta.



              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0