Har varit i stan idag

Åkte till Sollefteå med barnen idag, Elliot skulle göra ett EKG för att kolla blåsljudet på hjärtat men det såg jättebra ut så det var ingen fara.

Resten av dagen har väl varit mindre lyckad, skorna sprack upp i sömmen efter hela sidan och vattnet forsade in så jag blev 600 kronor fattigare då jag var tvungen att köpa mig ett par nya skor. 

Någon dum jävel parkerade så nära mig på kappahlparkeringen så jag fick krypa in i baksätet från Miltons sida med Elliot i famnen och försöka sätta fast honom därifrån, INTE så enkelt. Sedan fick jag köra fram och ställa mig ute på vägen på parkeringen för att få in vagnen för den bakom ställt sig så nära bilen bakifrån... Gaaaah!!! Jag blir tokig.

Ska åka till Lycksele nu och hämta mammas dator. Ska få låna den medans jag går kursen så slipper jag köpa en ny. Tack tack snälla mamma =) 

 

 

På söndag fyller jag år. Det ska jag fira med att sitta i möten hela dagen.

 

Ha de, nu åker jag

              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0