Kunde inte hålla mig...

ja det gäller inte kissblåsan om ni tror det utan jag kunde inte hålla mig från att klicka hem lite tapetprover från inreda.se idag.

De är så fina och de skulle pryda lite lådor här hemma hos mig alldeles förträffligt bra.

Tapetprov WallSmart, Kids Dotty 501, Ferm Living  Tapetprov Uni Royal 395020

Tapetprov Petits Fours 397071   Tapetprov Petits Fours 397010

Tapetprov Paraiso 385086   Tapetprov Paraiso 385000

Den till vänster längst ner skulle jag vilja ha i vårt vardagsrum. Tycker om den så mycket. Den lila ovanför den skulle jag vilja tapetsera i resten av huset, överallt.. Älskar alla tapetproverna och det ska bli kul att få hem dem.

De har även helt underbara pappersark till salu.

 

 

 

 

 

ååååå jag vill ha så mycket...


Bilderna är från inreda.

              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0