Mina änglar

Nu har jag hunnit städa hela nedre våningen mycket tack vare mina änglar till pojkar. De har varit så duktiga att hjälpa till så.. Milton och Elliot plockade upp leksaker och sorterade dem (vilka som skulle vara nere och vilka som skulle upp) medans jag dammsugade och möblerade om.

Ja, det blev bara en enkel ommöblering. Flyttade på Dixies fotölj samt 2 sits soffan och så hämtade jag in lite mattor så att det blev mer hemtrevligt. Och så fick jag hjälp av Milton att byta gardiner.

Så nu är det så fint så..

Före



Efter

 


 



Vi åt tacos igår. Elliot fick äta själv..



Nä nu ska jag fortsätta städa lite mer. Kanske äntligen sy klart klänningen som är ofärdig. Elliot sover nu uppe och jag hoppas att han sover ett tag till.

Ha en bra dag!

              
Åsikter och kommentarer
Postat av: M.

Ja det känns skönt att det ordnade sig!



Ja han är snäll :)

Haha..:P kan ju inte lovat något :P Vi brukar ha så mkt för oss på sommaren, flänger rätt mkt så få se om man är hemma!

2010-03-15 @ 18:31:49
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0