Peace and love



Jag vill verkligen till Borlänge Peace and love i sommar. Systeryster kom med ideén ifjol men då kunde jag inte pga ammning och dylikt men i år så är det verkligen lockande...

Gäller bara att övertala Fredrik att jag ska få åka iväg en vecka och någon barnvakt som kan ta barnen.

Jag vill jag vill!!!! Det är så många bra band också som jag vill se ochur ofta har man chansen att se dem då?? Hoppas hoppas att Fredrik låter mig gå. Syster tycker att jag bara ska säga: Nu åker jag, hej då! Men det går ju inte i ett förhållande. Man ska ju helst ha en karl kvar då man kommer hem också.

Var inte så jättedyrt heller, med resa, boende och biljetter till festivalen blir det ungefär 2500 kr. Inte farligt alls för en hel vecka..

Hoppas att jag kan fara...

              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0