Sjuk

Ligger hemma på soffan idag, jag är sjuk förkyld som bara den och Elliot och Milton är fortfarande sjuka de med så vi har haft en riktig filmdag idag med Ronja rövardotter och Oliver och gänget. Elliot som har feber, somnade då halva Ronjafilmen gått och Milton somnade i början på Oliverfilmen så nu sover båda två gott på soffan och jag får ha lite egentid.

Sitter och läser om företagslagar. Inte så lätt eller roligt ämne. Är rätt så tråkigt. Man vill bara lägga ifrån sig böckerna hela tiden.





Killarna kolla på tv hela dagen idag men jag orkar inte bry mig om det. De är inte krya och inte jag heller..

Har ju glömt att berätta om det helt underbara gardinerna som jag fick förra veckan.. När jag kom till dagis så låg det gardiner på killarnas hylla. Helt underbara gröna gardiner. Och då fick jag veta att en av mammorna hittat dem hemma hos sig och kom att tänka på mig så hon hade tagot med dem till dagis till mig.. TACK snälla söta Jessika =)

Var till Ramsele igår till sjukgymnasten för min onda nacke och axel. Fick några övningar och ska komma tillbaka nästa vecka. Kändes bra att fara dit, kändes som om han tog mig på allvar. Junseles vårdcentral kan vara lite si och så med det.. =( Det är rätt så ofta som man ringt dit och man kännt sig dumförklarad eller osedd efteråt.

Ska bara försöka komma ihåg min hållning. Har lätt för att sjunka ihop i ryggen..

Efter att vi varit till sjukgymnasten så var jag och fick mig någon hostmedicin till barnen och sedan så for vi till stan för att kolla på en bilbarnstol som min kusin hade.

Jag kollade inte så noga på den men jag tyckte väl att det såg bra ut så jag köpte den men då vi kom hem så visade det sig att det fattades en massa grejer och så var den trasig så den går ju inte att använda.

Bara att leta vidare.. =(
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0