Släkta...

Solen skiner ute, det är perfekt vårvinterväder, det droppar från taket och jag sitter inomhus.

Jag vill ju gärna lura mig själv (och andra) med att jag är värsta friluftsmänniskan men om sanningen ska komma fram så sitter jag gärna inne. Har jag inget självklart mål med att vara ute (grillning, skidåkning, skoteråkande, promenad, bärplockning) så blir det oftast så att jag skiter i att gå ut.

 

 

 

 

Det här är det mesta jag har varit ute idag, för att fota till det här inlägget. Dixie vill vara ute hela tiden idag. Hon tycker att det är jätteskönt. Jag vet inte jag. Jag gick bara ut i foppatofflor och mjukisbyxor så det kändes lite kyligt.

Vad har jag gjort idag då frågar ni?? Jag sov till halv 8 sedan så har jag bara klagat på höften, letat lastbilsdäck (som ni kan läsa om i förra inlägget), ritat, suttit vid datorn och sovit ner Elliot. Eller ja, han klättrade upp i mitt knä då jag satt och målade och somnade på 3 sekunder, men det var nog för att jag var så jäkla tråkig. hehehehe..


Släktträd

Har velat ha ett släktträd ganska länge nu men de som finns att köpa på till exempel SVAR är fina men så tråkiga. MEN då såg jag detta:



Från pedlars.co.uk

Lånade själva grundideén och gjorde ett eget träd. Det har jag sutti och hållit på med i 2 timmar och blev äntligen klar nu.



Före färgläggning..



Blev lite mer A-K stuck över det här släktträdet. Ska bara skriva ut lite bilder på släkta så blir det bra sedan =) Jag vet att det blev en ganska så snarlik bild. Det var inte meningen...  

 

 

 

 

 



Älskar min Berolpennor. Fick tag i dem via dagis. TACK och åter Tack för att jag fick köpa dem via er.. Älskar dem. De är de bästa pennorna som finns =) 





Nu har jag bara den här klänningen att göra klart också. Den hänger och hånar mig. Vet inte varför jag inte bara gör klart den för det är bara kantband i armhålorna som fattas och hakar bak i nacken för stägningen.

Sedan ska jag börja med mantlarna och kjolarna till dagis.

              
Åsikter och kommentarer
Postat av: therese

snygg klänning...ska du ha den sj eller sälja????

snyggt släktträd med =)

2010-03-02 @ 17:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0