tömt kameran



Jag tömde precis kameran och hittade lite roliga bilder från grillningen förra helgen =)

Sorry systeryster det är mest på dig...



Lilla Laban måste ju få åka skoter han med..



Nu jäklar ska Elin åka bob..


Jihoo vad det går..



Men hur svårt kan det va att gå och hämta Labans pinne då???




Nu börjar de gå åt skogen..



Kommer ingen vart.. 



Elin: jag lägger mig ner och dör en stund så kanske någon räddar mig..



En sista kraftansträngning.



Ja!!! Vi kom upp...



Men de var djup snö. Laban försvann i snömassorna.



Utschasade..



Men ett sista åk orkades med med Elliot.


Snälla Jessica...



Gav mig dessa gardinerna som jag skrev om tidigare.



Var in på loppisen igår i Långsele och hittade grejer som fick följa hem.



Ett förkläde.



och 3 par gardiner som jag betalade 20 kr för.



Pojkarna är så söta nu på kvällarna då de äter välling och ser på tv tillsammans.

Jag hade en sådan bra hjälpreda igår så...

Milton gick och såg efter Elliot hela tiden och höll honom i handen då vi skulle gå så att ingen skulle köra på honom eller att han skulle springa iväg. Han är så snäll med lillebror. =)

              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Elin

Haha! Ser onekligen ut som att jag har problem... Väldigt utförlig bildserie på min kamp med snön;-D Anna jag har bokat biljetter till nordic rock nu!! Hoppas det finns några kvar bara.

2010-04-07 @ 12:23:51
URL: http://wickedmuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0