Blir mycket körande denna vecka

Var till stan idag och besiktade bilen. Kom på igårkväll att det var idag den sista som var sista dagen vi hade på oss till att besikta, sedan blir det körförbud men jag hade tur att det fanns en massa tider på bilprovningen. 

Det gick jättebra. 

Passade på att springa ner på stan och fråga dem på expert varför inte ljudet funkar på tvn, om jag är en idiot eller vad det är och det visade sig att det fattades en sladd.. Inte konstigt att inte jag fick ihop det då. 

Var in på skattkistan och hälsade på Kicki och passade på att handla lite godis till adventskalendern (som jag måste sy, typ, nu. Imorrn börjas det ju.. PANIK!!

Had einte fått glasen till glasögonen än men jags lår vad om att de skickar ett sms om det imorgon och då måste jag ju ner till stan igen. Och på fredag ska jag till Ö-vik för att lämna in bilen på lagning.. Hmm... Undrar vad jag ska göra då?? Stan kanske??



Å söt ungen Milton kom med ett paket åt mig precis.. Han hade slagit in det i min bordsduk, en av hans leksaker.. Mamma ska få en julklapp säger han.. Han vet hur han får mig glad =) 

Nä det är väl bäst att jag börjar med adventskalendern nu. Har ju lite dötid innan middagen ska tillagas.



 

Jag la ut lite börsar och banrförkläden på tradera igår.. De finns här.. 

Har även hängt upp julgardinerna nu. Med Ellitos hjälp.

 



Som ni ser, inga tomtar så långt ögat kan nå.. Tycker inte om det, inte hemma hos mig iaf.. Det ska va blommigt =)

              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Malin

Ja, 100 kr skulle kännas bra, beroende på vad frakten går på. Kan säga så här att FULA massproducerade kransar kostade 179-199 kr på Plantagen, var in dit idag och kikade... Så allt under det är ett FYND! :-)

2010-11-30 @ 21:52:23
URL: http://holtakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0