Fuskmålat

Gjorde två tavlor igår men jag fuskade.. Förde över motiven på oh papper och så använde jag oh apparaten på bygården och kalkerade men jag blev rätt så nöjd ändå..

Enda två bilarna jag hittade som jag tyckte skulle bli roliga att rita av var en amazon och en bubbla och de var roliga att göra..

 

Gjorde denna först men blev inte nöjd med resultatet. Hennes ansikte blev inte bra och från början såg hon ut som en clown och jag började skratta varje gång jag tittade på den och det var det ju inte meningen att man skulle göra så jag fick göra om och om igen tills det blev någorlunda MEN... så kan ju inte jag låta bli grejer utan ska fortsätta och pilla på tavlan och målade läpparna röda och då blev det sämre igen =( Inget som går att göra något åt nu..

 



Efter ett tag var jag där igen och så blev hon brunhårig... VARFÖR kan jag inte låta saker vara???



Sedan blev det en bubbla med "vårt" märke. Route 90 istället för route 66..

Få väl se om gubbarna låter mig hänga upp dem i garaget ;) Ska göra fler.. det var så roligt..



I fredags gjorde jag den här tavlan. Den är inte alls lika stor som de andra, de är 80*80 så den här var lite lättare att måla.

Först hade jag tänkt ha allt svart vitt och texten röd men jag kunde ju inte låta bli som vanligt och helt plötsligt var hela alltet grönt.

Har ritat med tuschpennor. Jag är verkligen imponerad av tuschpennorna som jag köpt för den gröna är ju rätt så mycket och det kunde jag rita med en enda penna..

              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0