ja jäklar

Nu blev tvn svart, det började fräsa i den, jag sprang upp och drog ur sladden och så luktade det bara bränt.. Tror det var slutet för den tvn..

Jag skyndade mig att bära ut klumpen (tung var den) för jag är rädd att den ska börja brinna.. Få se vad barnen säger imorrn då vi inte har en tv..



Rent var det under den också..

Va fasen väljer man för tv nu då? Det är ju en hel djungel där ute.. Led plasma hd, fattar ingenting. Jag har ALDRIG köpt en tv.

Nä nu ska jag möblera om i tv rummet..
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Kiiromi

Nä fy vad läskigt.. men kul att du tittade in hos mig :)



/Mia

2010-11-24 @ 21:31:35
URL: http://www.kiiromi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0