Kransar

Var ut och fotade kransarna igår också. Barnen tyckte att jag var bra knäpp.





 



 



Det var några av kransarna jag gjort. Jag tycker att de blev finare ifjol men jag var ute i tid då INNAN snön kom och plockade ris och laver och mossor, stod som ett fån i grusgropen för att gräva fram en växt som jag brukar ha med i kransarna men hittade bara lite grann. Är man sent ute får man skylla sig själv.



Här ser man växten som jag brukar använda. Vet inte vad den heter. Den är marktäckande och växer i grus och får röda bär. Den är väldigt fin och så har den kvar bladen över vintern också.



Alla kransarna ligger fint upplagt inne i röda huset. I kyla men i skydd från fåglarna. 15 stycken klara, ska göra fler imorgon. Plockade ris med barnen igår men orkar inte göra något av det nu. Det gör jag imorrn.

Nä nu är det arga snickarn som gäller.. Love him!!!

              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0