Nöjd

Är nöjd med mig själv.. Barnen har varit snälla och sett tv på förmiddagen så jag har hunnit klart med 15 kransar. 5 igår och 10 idag. Är riktigt nöjd med mig själv.

2,5 sopsäckar med en och granris gick det åt och jag har fortfarande lust att göra fler så det är ju bra. Hade tänkt göra en till våra grannar Harriet och Ulrich och en till mormor med men jag väntar till efter helgen med det. Jag vill ha så många kransar som möjligt med mig på julmarknaden.

Men vad ska man ta för pris?? Tog 120 kr ifjol och då fick jag alla sålda. Var det ett bra pris eller ska jag höja till 140 eller 150 kr? Får man sålt om man höjer?? Folk är ju rädda om pengarna nu för tiden... Ja jag vet inte vad jag ska göra..
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Anna

..Sexig när man bölar...=).. Nä som tur är e min gubbe rätt blödig han me`.. Hahahaa..

Här tar dom runt 200 för kransarna på julmarknaden..Så höj försjutton! =)

2010-11-23 @ 20:10:56
URL: http://sinnersandsaviours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0